Kā mēs varam jums palīdzēt?

Kā mēs varam jums palīdzēt?

Nosūtiet mums ziņu!

Kontaktforma

BUJ

Kā sazināties ar klientu apkalpošanu?

Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot mūsu saziņas veidlapu, e-pastu vai tiešraides tērzēšanu, kas ir pieejama no 9:00 līdz 18:00 no pirmdienas līdz piektdienai.

Kāds ir paredzamais piegādes laiks?

Piegāde parasti ilgst 3–7 darbadienas atkarībā no jūsu atrašanās vietas un izvēlētā piegādes veida.

Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?

Kad pasūtījums ir nosūtīts, jūs saņemsiet izsekošanas numuru pa e-pastu. Varat to izmantot, lai izsekotu savu paku mūsu vietnē vai piegādes pārvadātāja vietnē.

Kāda ir jūsu atgriešanas politika?

Ja neesat pilnībā apmierināts ar pirkumu, mēs piedāvājam bezrūpīgu atgriešanas politiku. Jūs varat atgriezt preces 30 dienu laikā, lai saņemtu pilnu atmaksu. Vienkārši pārliecinieties, ka preces ir nelietotas un oriģinālajā iepakojumā.

Vai jūsu produktiem ir garantija?

Jā, daudziem mūsu produktiem ir ražotāja garantija, kas attiecas uz materiālu un ražošanas defektiem. Garantijas informācija var atšķirties atkarībā no produkta, tāpēc, lūdzu, skatiet informāciju konkrētā produkta lapā. Ja jums ir kādi jautājumi par garantiju vai nepieciešama palīdzība ar pretenziju, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu.

Ko darīt, ja vēlamais produkts nav noliktavā?

Ja produkts nav noliktavā, produkta lapā varat reģistrēties paziņojumu saņemšanai, lai saņemtu e-pasta brīdinājumu, kad tas atkal būs pieejams. Mēs pastāvīgi papildinām krājumus, lai apmierinātu klientu pieprasījumu.

Pieteikties

Aizmirsāt paroli?

Vai jums vēl nav konta?
Izveidot kontu